Post by grounderstiposym on Feb 16, 2022 22:59:48 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Burger Shop 2 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Burger Shop 2 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijauskoodi lisää rahaa ▞▞▞
▞▞▞ Burger Shop 2 2022 version ▞▞▞
se on liian vaikeaa, vihaan tätä peliä, antaisin sille 0, mutta en voi, tämä peli on niin tyhmä, että mieluummin pelaan tyhmän veljeni kanssa ja sitten tätä peliä
Hyvä peli, mutta niin vaikea
Rakastan sitä! Yksinkertaiset, selkeät ohjeet ja paljon tasoja. Olen jo lopettanut Story-, Challenge- ja Expert-tilat ja rakastan niitä tällä hetkellä Extreme-tilassa. Tarina on melko blaa, mutta se on ok, bcz keskittyy aina itse peliin. Rakastan sitä, että sinua ei rangaista tavaroiden roskaamisesta! Ei myöskään mainoksia! 💓 Ainoa huoleni on, ettemme saa käyttää ansaitsemiamme rahoja, kuten konepäivityksiin tai ylimääräiseen säilytystilaan Ainoa onnistumisen tunne on pokaaleista ja Hall of Famesta
Peli jumiutui tasolle 52, enkä anna minun napauttaa mitään tai jatkaa
Hän siirtyy hitaasti
Tämä on suosikkini ruoanlaittopeli. Rakastan ääniä, kuten perunoiden paistaminen, limsan kaatamisen ääni, lihan kihelmöiminen jne., ja pidän hahmoista. Toivon todella, että niitä tulee. Burger Shop 3! 😍
Burger Shop 2 სხვადასხვა ufiy
Lopetin juuri tämän pelaamisen ja tämä peli oli niin hauska. En mene seuraavalle tasolle olemalla saamatta täydellistä arvosanaa, koska haluan asiakkaiden saavan tilauksensa viidellä tähdellä, jotta se olisi täydellinen, ei asiantuntija. Poistin sen, eikä enää ole pelattavia tasoja.
Se jäätyy jatkuvasti
En pidä tästä pelistä, koska olemassa oleva on hyvin tietokone, luulet tätä peliä olevan erittäin vaikea pelata ja on erittäin vaikea löytää toistopainiketta, ei ole peliä vain katso ympärillesi katso ympärillesi katso ympärillesi
Pääsin todella pitkälle pelissä ja kaikki meni hienosti, sitten yhtäkkiä avasin pelin ja se oli pyyhkinyt kaikki tietoni ja aloitin alusta!!!!
En pidä tästä pelistä kamppailun takia
tämä versio ja alkuperäinen ovat joitain suosikkipelejäni. Ainoa valitus on, että tämä on helpompi kuin ensimmäinen --- mutta rakastan kaikkia ruokavaihtoehtoja tässä! Olen johtaja kaikissa tulostaulukoissa kaikilla tasoilla molemmissa peleissä 😂, kovasti riippuvainen. Toivottavasti kolmas peli ilmestyy.
Mitä tälle sovellukselle kuuluu. Se on rahan tuhlausta, kaverit. Tätä sovellusta ei voi asentaa puhelimeeni, joten annan 5/1. Haluan parantaa tätä sovellusta .👎👎👎👎
Burger Shop 2 Gündəlik mjta
Kirjaimellisesti yksi parhaista peleistä, joita olen koskaan pelannut. Pidän siitä paljon, että kaikki ajattelivat minun suorittaneen kaikki tasot ja jatkan sen uudelleen asentamista ja pelaamista yhä uudelleen ja uudelleen. Mielestäni tämä saattaa olla paras peli.
en ole varma, onko tämä peli onnellinen
Rakastan tätä peliä niin paljon... Suosikki ruoanlaittopeli koskaan. Ja se on erittäin haastavaa ja rakastan haasteita, minkä vuoksi rakastan tämän pelin pelaamista niin paljon. Suosittelen kaikkia pelaamaan tätä peliä vain kerran. Olen varma, että tulette kaikki rakastamaan sitä. Tämä on kolmas kerta, kun pelaan tätä peliä ja rakastan aina pelata tätä peliä 😍😍
Burger Shop 2 Vabaajamängud vmb
Tämä peli on aivan uskomaton. Upea, ajatuksia herättävä, hauska tarina, yksinkertainen mutta haastava pelattavuus. Voisin pelata tätä koko päivän. Ei liikaa mainoksia ja vain yksi edullinen sovelluksen sisäinen osto! Suuret peukut kehittäjälle. Kiitos, että teit tämän!
Farm City: Farming & City Building Santai qgq
Monien lisäysten tekeminen on ok, mutta joskus silti kivaa
ei hyvä ei paha
Tämä on todella hauskaa.
Paras ruoanlaittopeli ikinä!!! Niin riippuvainen tästä pelistä 😁. Tämä on sellainen tukehtumispeli, jota olen etsinyt, jossa voit vain pelata, kunnes olet tyytyväinen, ilman, että sinun tarvitsee lopettaa elämäsi loppumisen vuoksi tai sinulla ei ole tarpeeksi rahaa ostaaksesi ylimääräisiä elintarvikkeita tai tarpeeksi jalokiviä. n ostaa ylimääräisiä keittiövälineitä jne... voit vain (PELAA)... I LOVE SE!! En ole toistaiseksi löytänyt mitään valitettavaa..
Burger Shop 2 Casual esti
Pidän tästä pelistä. Olisin antanut sille 5 tähteä, mutta paistokone on hidas.
riippuvuutta aiheuttava, haastava ja tuore.
Ainoa tähän mennessä löytämäni ravintolapeli, joka ei pakota sinua käyttämään rahaa sovellusostoihin tasojen läpäisemiseksi. On olemassa monia erilaisia pelimuotoja. Voin viettää tunteja vain leikkimällä rentoutumistilassa.
En todellakaan pidä siitä, että et voi päivittää tavaraa ja pelaat vain tasoja.. Se on kuin miksi ansaitsen rahaa!?! Aika turha peli, mutta varmaan vähän hauskaa.
Tämä peli on parhaimmillaan laillinen, se on niin koukuttava ja haastava. Se on loistava peli, kun olet tylsistynyt ja tappaa vapaita aikoja... Suosittelen lataamaan, jos haluat pelata haastavaa peliä. Ja se ei ei tule tylsää koska uusia juttuja tapahtuu joka kerta.. Love love love it.. Olisi todella hienoa, jos tekisitte hampurilaiskaupan 3 se olisi aivan mahtavaa!!❤❤
Tämä peli on niin hauska ja koukuttava, ja jos poistat sen ja luovutat sen uudelleen, edistymisesi tallennetaan
Antaisin 5 tähteä, jos ei olisi ärsyttäviä mainoksia
pls poista mainokset
Pojat teette burger shop 1 ei ollut maksettu peli, mutta nyt se on maksettu tyhmä yritys siskoni tuli surullinen
toivon, että asiat olisivat vain vähän isompia kokoon asti
Sen erittäin hyvä peli. Olin myös pelannut osan 1, mutta se sisälsi vain hampurilaisen ja siihen liittyvän asian, mutta osassa 2 olen vaikuttunut niin monista asioista, kuten leipää, vohvelia, kanaa, grillattua petoa, keitettyä ruokaa ja paljon muuta vain rakastamme sitä
Paras peli ikinä. On niin harvinaista löytää peli, joka ei pakota sinua maksamaan vain jatkaaksesi eteenpäin. Olen itse asiassa suorittanut jokaisen tason ja jatkaisin pelaamista, jos vain olisi enemmän tasoja suoritettavana. Paras peli. Voi kun vastaavaa olisi enemmänkin!
Tämä on loistava peli ja myös hyvän ajan tappaja, nautinnollista ja rakastan sitä, että jokaisella asiakkaalla on erilaiset ominaisuudet. Voisin sanoa, että annan tälle arvosanan 100000000000/10! Loistava ja loistava peli.
Olen aina rakastanut Burger Shopia. Minulla oli molemmat pelit PC:llä, mutta rakastan Burger Shop 2:ta eniten. Se on niin uskomattoman yksinkertainen peli, mutta silti haastava. Kun näin sen täällä, minun piti ladata se. Hienoa työtä kaverit!!! 😁😎👍👍