Post by grounderstiposym on Feb 16, 2022 23:02:53 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Rick and Morty: Pocket Mortys ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Rick and Morty: Pocket Mortys IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koodit lisäävät helmiä ▞▞▞
▞▞▞ Rick and Morty: Pocket Mortys 2022 version ▞▞▞
Asiakaspalvelu on melko reagoivaa. Valitettavasti en voi sanoa samaa pelistä. Kun se kuitenkin toimii, se on upeaa.
Hieno pieni peli, mutta tunnen itseni huijatuksi, aloitin juuri ja sain erikoistarjouksen (kuten useimmat pelit tekevät) viettää viisi dollaria ja sitten minua pyydettiin kokeilemaan moninpeliä, luulin, että se oli jo ja kun se latautui, aloitat lvl:stä. 1 ja laskussasi ei mitään, joten se viisi euroa, jonka käytän 30 sekuntia ennen kuin se oli turha, vähän vitsi
Olen pelannut tätä peliä paljon ja se oli hauskaa, kunnes se lakkasi latautumasta konsolilleni. Saat nolla tähteä sydämeni sotkemisesta. Poistin pelin.
Pelasin tätä peliä, kun se ilmestyi ensimmäisen kerran ja se oli erittäin hauskaa. Lopetin pelaamisen hetkeksi ja palasin sitten siihen, että se oli täysin erilainen. Oli PALJON vaikeampaa pelata ja helvetin mahdotonta saada merkkiä. Tämä suututtaa minua vakavasti. Puhumattakaan siitä, että et voi vain mennä ostamaan mikrosirua tai löytää sitä kartalta kuten ennen, mikä vaikeuttaa Mortyksen saamista kiinni. Olen erittäin pettynyt ja kieltäydyn antamasta rahojani peliin, joka oli muuttunut niin negatiivisesti.
Ei pelaamisen arvoista, ellet pysty tallentamaan edistymistä eri laitteissa. Aioin palata pelaamaan lisää, kunnes tajusin, että räikeää ongelmaa ei ole korjattu.
Suosittelen kovasti Rick and Morty faneille.Ja te ketkä ootte jotai 7-9v nii teiän ei pitäis kattoo koko sarjaa se on nii vitun härö sarja
Pääsin juuri siihen ja pääsin kohtaan, jossa se halusi minun kokeilla moninpeliä. Peli varoitti, että minun oli päivitettävä päästäkseni moninpeliin, jolloin tein. Nyt en pääse läpi latausnäyttöä. Huomaa myös, että kirjauduin juuri Google Play -palveluun ensimmäistä kertaa sen jälkeen, kun latasin tämän pelin viikko sitten. Ei koskaan ollut ongelmia ennen kuin kirjauduin sisään. Muuten kuin latausvirheen, antaisin sille 5 tähteä pelin yleisestä rakenteesta. Ole hyvä ja korjaa
Jos tykkää vanhasta pokemonista niin tää o hyvä
Rick and Morty: Pocket Mortys Mô phỏng rznx
Minulla oli tämä peli päivän, ja sitten latausnäytön ongelmat alkoivat seuraavana päivänä. Yritin antaa sen pysyä pystyssä nähdäkseni, syttyykö se, pakotin sovelluksen pysähtymään, poistan ja asensin uudelleen, mutta mikään ei toiminut. Se on suuri pettymys, koska se lyhyt aika, kun sain pelata peliä, oli erittäin hauskaa. Toivottavasti virheet ja mutkit ratkeavat pian.
Voi päivääni
Peli oli hyvä alkuvaiheessa, mutta se ei koskaan tallentanut tietojani sen jälkeen kun poistin asennuksen lyönnin jälkeen, ja se näyttää myös vaikeammalta tasoittaa mortyja kuin ensimmäisellä kerralla, koska ihmiset voittivat pelin niin nopeasti, mutta kaiken kaikkiaan silti hyvä peli paljon parempi kuin muut roskapostia lähettävät pelit. sinä mainosten kanssa
Tässä pelissä on liian monta vikaa 1. Sen ehdoton bs, että jos käytän esinettä kesken taistelun, minua hyökätään kerran tai jopa kahdesti sen jälkeen. Se kumoaa esineen käytön koko tarkoituksen. 2. Vaihtaminen taistelun aikana ei saa tarkoittaa hyökkäämistä kahdesti peräkkäin. 3. Minun ei pitäisi kuolla jättääkseni ulottuvuuden, minun pitäisi pystyä tekemään se morty-padista. Haluan laittaa rahaa tähän peliin niin kovasti, mutta nämä asiat saavat minut haluamaan poistaa pelin kokonaan. Ole hyvä ja korjaa
Se on hauska pieni peli, mutta minulla on muutamia suuria valituksia. 1. Taistelut kestävät liian kauan ratkaista, ei ole tarpeeksi hyvä pitää nämä 15 minuutin taistelut. 2. Matkustelu on kauheaa, jatkuvaa ahdistelua taistelemaan 4-5 kertaa minun tasoani korkeammilla hahmoilla. Joten et saa siitä mitään irti, ja se kestää kauan ja todella turhauttavaa. Jälleen kerran yhteisö tappaa pelin.
Jumissa edellisellä tallennussivulla.
Olen suuri rick and mortyn fani, ja tällainen pettymys oli minulle. Joten tämä videopeli-idea oli mielestäni hämmästyttävä. Peli on hauskaa kahdella ensimmäisellä tunnuksella, mutta sen jälkeen teet saman asian yhä uudelleen ja uudelleen samoissa paikoissa. Lisää kaupunkeja ja paikkoja, joissa matkustaa, muuten se on hienoa.
TAAAANELI SYÖMÄÄÄÄÄÄÄÄÄN
Todella hauskaa, mutta joissain osissa buginen, peli jumiutui ensimmäisen kerran kun astuin moninpeliin, se jäätyi myös ensimmäisen morty games eventin voittamisen jälkeen, molemmilla kerroilla, peli näytti olevan käynnissä (tausta liikkuu edelleen ja muuta), mutta en pystynyt. en tee mitään, painikkeita ei ilmestynyt (kyllä, odotin noin 10 minuuttia kutakin
Loistava peli, mutta poista ominaisuus, joka mahdollistaa taistelut maailman pomojen kanssa, ja Rick's Mortyn kammio osuu sinuun 3–4 kertaa, jotta he voivat automaattisesti tyrmätä Mortysi pelin pidentämiseksi. On todella ärsyttävää, kun morty, joka on puolet tasostasi, tyrmää sinut kahdessa liikkeessä, koska hyökkäys osuu sinuun 4 kertaa, vaikka käytät täsmälleen samaa hyökkäystä, eikä se koskaan tee sitä. Mutta he käyttävät sitä yhä uudelleen ja uudelleen, ja se osuu aina 3-4 kertaa.
Mikä hyvä peli aikuisten uinti
6/5
Aivan muhtava peli :DDDD
En voi noutaa 3 vuotta vanhaa tiliäni ja piti aloittaa alusta😖
Hyvä peli, suosittelen ystäville 100 %, siitä huolehtiva joukkue tietää, että mutkissa on korjattavaa ja he yrittävät siellä parhaalla mahdollisella tavalla toipua näistä virheistä, esim. edistymisen häviäminen, sanon taas pelaa peliä, jos jos sinulla on joskus ongelmia, ota yhteyttä tukeen.
Hungry Dragon Arkadspel ruc
Wubba Lubba Dub Dub
Paras peli, jota olen pelannut ja tulen koskaan pelaamaan, joka on niin hyvä kuin ilman lisäyksiä, joten hauskaa voi pelata missä tahansa paitsi vedessä, sinulla on vedenpitävä puhelin, jota et voi pelata veden alla, mutta erittäin hyvät grafiikat ja niissä ei ole mitään muuta mitä voit toivoa
Olen pelannut tätä peliä jonkin aikaa, vaihtanut puhelimia ja nyt en voi kirjautua sisään palauttaakseni tallennustani. Harmi. Oli aika hauska peli. *Edit* asiakastuki pystyi opastamaan minut tallennustiedostojeni palauttamisessa. Olen päivittänyt arvioni tämän huomioon ottamiseksi.
Rakasta tätä peliä. Oli suosikkipelini puhelimessani VUOSI, olen voittanut pelin 3 kertaa ja yritän nyt vangita kaikki kampanjan kuolleet. Kuukauden etsimisen jälkeen en löytänyt tiettyjä kuomuja. Otettuaan yhteyttä asiakastukeen nähdäkseen, oliko pelissäni häiriö tai jotain, he päätyvät kertomaan minulle, ETTÄ MINUN PITI OSTA, kyllä, osta mortys tietyn pelipäivityksen aikana. Mitä järkeä ostaa kampanjaan mortyja, joita en koskaan käytä? Kiitos, että pilasit tämän pelin minulle AS!!!
Hei. Ensin haluan sanoa, että rakastan tätä peliä todella paljon. Se on aivan upea kaikin puolin. Ja rakastan myös esitystä. Ollut ensimmäisestä jaksosta lähtien. Minulla on kuitenkin ongelma tämän pelin kanssa. Aina silloin tällöin se juuttuu mustaan latausnäyttöön Mortyn derp-naamalla.(Paremman nimen puuttuessa.) Kuten sanoin, tämä on loistava peli, mutta jos on olemassa tapa korjata tämä, haluaisin nähdä sen tapahtuvan. Sivuhuomautus, se ei voi olla Wi-Fi-verkkoni. Kaikki muut WiFi-yhteyttä käyttävät sovellukset toimivat.
Tiedäthän, että tämä on todella hyvä peli, mutta se on aivan liian samanlainen muiden strategisten pelien kanssa, se voisi olla täydellinen, jos ne lisäävät aktiviteetteja ja tietysti lisäävät dialogia:)
Poistin pelin, koska se ei latautunut. Asensin sen uudelleen, ja nyt se on jumissa odottamassa. Yksi tähti minulta, kunnes tämä ongelma on korjattu.
Kampanja on parempi kuin moninpeli. moninpelissä joko omistat kaikki muut pelaajat tai et voi saada osumaa sisään. Tapa, jolla aulat ovat asutettu, on osuma ja jäänyt tekemättä. näyttää siltä, että tapa edetä on maksaa Blitz & Chitz -lipuista, jotta voit saada hyviä harvinaisia korkean tason mortyja, muuten murskaat ihmiset, jotka tekevät niin. muokkaan arvosteluni kahdeksi tähdeksi, koska moninpeli on täysin rikki ja menettää vetovoimansa kokonaan alle viikossa.
Houkutteleva grafiikka, hauskoja kommentteja ja helposti ymmärrettävää pelitapaa, joka sopii genreensä. Se kuitenkin toistuu noin 8 tunnin toiston jälkeen. Edistymiseen vaaditaan liikaa hiontaa ja vähän palkintoja tai syitä. Taistelun aikana on vain 3 graafista animaatiota kaikille liikkeille: hyökkäys, buff ja debuff. Lisää vaihtelua parantaa pelin vanhenemista nopeasti.
Hauska, ihan sitä kyllästyy nopeasti
Aina kun lataan pelin, se ilmoittaa minulle, että minulla on 2 aiempaa tallennettua peliä, mutta riippumatta siitä, mitä napsautan, se yrittää latautua ja lähettää minut sitten takaisin tälle sivulle, yritin jopa poistaa kaikki tiedot pelistä ja kaikkea ja tekee edelleen samaa.
Paras animoitu tv-sarja ja peli
En voi päivittää tätä sovellusta.Muut sovellukseni päivitettiin, mutta tämä kieltäytyy. Minulla on tilaa sen päivittämiseen. Puhelimeni ei ole ongelma. Peli on. Uusin pelipäivitys aiheuttaa paljon ihmisille ongelmia. Jotkut ihmiset menettivät kaiken tallennetun edistymisensä uusimmasta päivityksestä. Tämän ongelman takia missasin Halloween Mortysin. Luulen, että en voi pelata tätä peliä ennen seuraavaa päivitystä. Kieltäydyn poistamasta ja asentamasta uudelleen ja aloittamasta alusta. Olen erittäin tyrmistynyt tästä. KORJAA TÄMÄ PELI!
Käytetyt rahat, ei voi pelata 3 päivän jälkeen, poistettu, asennettu uudelleen, välimuisti tyhjennetty ja alusta aloitettuja tietoja ei voi silti pelata. Harmi, olisi ollut loistava peli. B4 törmäys antaisi paremman arvosanan. Pidän todella konseptista, mutta en voi enää pelata sitä, minun on jatkettava tilien tekemistä ja se yleensä kaatuu suunnilleen samaan aikaan. Korjaa, niin se olisi 4 tähteä, mahdollisesti 5.
Rakastin tämän pelin pelaamista, se oli uudelleenmuotoilua ja hauskaa. Mutta pelin rikkinäiset ja epäreilut puolet näkyivät. Joskus viholliselle voidaan antaa satunnaisesti 4 tiiraa ottelun nopeaan lopettamiseksi, vaikka voittaisitkin. Ja harvoin voin taistella toisen pelaajan kanssa, jolla on samanlaiset tilastot kuin minulla. Esimerkiksi minulla on harvinaisia Mortyja ja heillä eeppisiä mortyja huomattavasti korkeammalla tasolla. Tasapainoongelma on todellakin korjattava. Tällä hetkellä ei kannata pelata rikkinäistä peliä. 2 tähteä viidestä.
Rakastin tätä peliä, mutta en voi pelata sitä enää. joten syy kirjoitan tämän johtuu siitä, että en taaskaan voi pelata sitä. Miten? koska peli ei lataudu enää, yritin asentaa sen uudelleen pari kertaa, mutta se ei vain toimi ja poistin joitain pelejä, mutta se ei silti toimi. Pidän todella tästä pelistä, mutta korjaa tämä päivityksen tai jotain.
Luv Doge ja mahtava peli
Pelattuani tätä peliä kaksi vuotta sitten, olen juuri yrittänyt ladata sen täysin uuteen Nokia 2.4 -puhelimeen uusimmalla Androidilla, koska en pysty siihen. Haluaisitko nähdä korjauksen jossain vaiheessa? 6 kuukautta myöhemmin eikä tähän ongelmaan ole vieläkään saatu korjausta?
Se on kuin Pokemon...... MUTTA MORTYKSILLÄ
Akseli räisänen vitun runkkari. Hanki aivot
Rakastan tätä peliä todella paljon, mutta jostain syystä päivityksen jälkeen en voi edes pelata. Kun se tuo esiin valikon, jossa voit valita tallennustiedoston useista tallennuksista, kun valitsen yhden, se latautuu ja tuo minut takaisin samalle näytölle. Se oli loputon sykli, ja olen erittäin pettynyt. Tykkäsin pelata tätä peliä, mutta nyt en voi pelata ollenkaan. Toivottavasti tämä korjataan pian.
リック・アンド・モーティ Pocket Mortys シミュレーション twjm
Vaihdoin puhelinta ja pelin latautumisessa oli ongelma. Otin yhteyttä asiakaspalveluun ja he olivat erinomaisia. He vastasivat hyvin ajoissa ja auttoivat minua ongelmassani. Suosittelen peliä, koska se on mahtava, mutta myös jos sinulla on ongelmia, asiakaspalvelu on erinomaista!
Se on hieno peli, mutta joskus sinulla on vaikeuksia löytää reittiohjeita, joten siellä on painike, jota napsauttamalla se muuttuu kartaksi näytön yläkulmassa
Se on keskimääräistä korkeampi peli, jossa on hyvät lähtökohdat, mutta tässä pelissä on vakavia ongelmia aluksi - i) Kuinka 95 %:n tarkkuudella tehty siirto menettää noin 3 kertaa? Pelin tarkkuusjärjestelmä on rikki! ii) Tarinasta puuttuu paljon. iii) Jokainen pelin esine on kallis, mikä houkuttelee sinua ostamaan "schmekelejä", pelin valuuttaa.
Jopa hauskan ajanhetkellä annan tälle 10/10, koska te työskentelitte kovasti tämän parissa ja tiesin sen kiitos, että annoitte meille tämän pelin ja katsotte TV-ohjelmasi jokaisen kauden hei minä rakastan sinua
Rick and Morty: Pocket Mortys Simulatsioonmängud ewj