Post by grounderstiposym on Feb 16, 2022 23:14:55 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ My Restaurant Cooking Home ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ My Restaurant Cooking Home IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheats inschakelen ▞▞▞
▞▞▞ My Restaurant Cooking Home 2022 version ▞▞▞
Geweldige app en spel
Ik wil het een 5-sterren geven, maar toen ik het begon te spelen, was alles leuk en opwindend totdat ik de eerste twee restaurants had voltooid. Het 3e restaurant wanneer ik het wil downloaden, blijft het zeggen: "Controleer uw internetverbinding." En het zal keer op keer mislukken, zelfs als mijn internet stabiel is. Help me alsjeblieft, ik heb echt genoten van je spel en ik wil het nog steeds blijven spelen.
Tijdsverspilling. Heb de advertenties meerdere keren bekeken en kan het level nog steeds niet voltooien. Als je je uitdagingen zo moeilijk wilt maken, zal het ons er niet toe brengen om in het spel te blijven. In plaats daarvan zullen we ervoor kiezen om af te sluiten en de installatie ongedaan te maken, waardoor het een slechte beoordeling krijgt, zoals we nu doen.
Ik heb het gevoel dat het spel absoluut vals speelt. Je kijkt naar een video om meer klanten te krijgen en er treedt nog steeds een time-out op.
De game was allemaal goed totdat ik bij dit restaurant kwam dat zelfs met de sterkste verbinding niet zal downloaden. Net als de andere resto prima gedownload. Hoe kan ik spelen als alle sleutels in die niet-downloadbare zitten.
My Restaurant Cooking Home Pelihalli ewf
Goed snel maar nog niet te gehaast genieten van de ervaring
Het is heel geweldig en geweldig om te spelen, ... zo'n geweldig spel ooit
Ik vond dit spel in het begin erg leuk. De advertenties doden het spel voor mij. Ik zou betalen voor advertentievrij. Ook ben ik meestal behoorlijk goed in deze spellen, maar deze wordt gewoon onmogelijk om taken uit te voeren. Helaas verwijder ik de app.
Echt leuk en verslavend restaurantspel om te spelen
Ik vind het spel leuk, maar ik word steeds afgesloten, het scherm wordt leeg als ik een advertentie probeer te bekijken.
De gameplay is leuk, ik ben dol op de aanpassingsopties. Het begint echter tegen het einde van het tweede restaurant op een pay-to-win-game te lijken.
Waarom kan ik niet betalen voor geen advertenties zoals de andere games op de markt? Ik heb die optie nodig. Ik betaal voor geen advertenties. Nog iets... het laat me geen verbinding maken met Facebook, het blijft fout zeggen!
Super cool en Super
Na ongeveer lvl 120 is het erg moeilijk om de levels te halen. Het lijkt alsof het willekeurig van moeilijkheidsgraad gemakkelijk naar moeilijk gaat.
My Restaurant Cooking Home Arcade sckj
Te veel advertenties
Het starten was verdomd perfect en het was erg verslavend, maar het einde van het tweede en derde restaurant was het ergst... Ik was niet in de stemming om het spel te verwijderen, maar dit is nu gewoon tijdverlies..omdat de voortgang nul is
EINDELIJK een spel dat je niet probeert te dwingen geld uit te geven! Ik kijk graag naar advertenties om de benodigde extra diamanten te verdienen. Vooral wanneer het echte leven zo stressvol is, is het fijn om ECHT te kunnen ontspannen en decomprimeren! Bedankt jongens!
Het blijft crashen en ik word uit het spel gegooid. Ik hoop dat je de bug kunt oplossen.
Het is leuk, maar ontworpen om je voor alles te laten betalen. De levels worden moeilijk om je te laten betalen voor de boosters en het spaarpotsysteem zuigt alle edelstenen op waar je voor hebt gewerkt. Je moet betalen om het te krijgen. Het is frustrerend.
Leuk vermaak en bouw zeker een aanrader voor ontspanning
Ik vind het spel leuk, maar bij het 2e restaurant worden de advertenties irritant. Eén om het andere niveau, en je moet twee keer klikken voordat ze sluiten (vervelend), en minstens 2 pop-ups na elk niveau. In de vakantierestaurants zijn de advertenties van elk niveau. En dan nog meer pop-ups. Ik vind af en toe een advertentie of pop-up niet erg, maar geez.
Ik hou van het spel, maar het duurt te lang om door het spel te komen. Je speelt dit spel keer op keer, voordat je het spel echt kunt spelen, moet je de roze sterren een aantal keer twee keer spelen. Kun je het alsjeblieft repareren, zodat ik echt van dit spel kan genieten?
Leuk spel, maar je kunt er zelfs nergens heen, tenzij je je geld uitgeeft of een half uur wacht als je niet naar het volgende niveau gaat. Je krijgt alleen zoveel kansen om te spelen. Wat als mensen zonder creditcard dit spel als kinderen willen spelen?
Ik vond het geweldig. Maar sommige levels zijn onmogelijk zonder reclame te kijken of boosters te kopen. En het ding dat je nog 1 duim omhoog nodig hebt om te winnen en het spel geeft een voedselproduct aan een andere klant, is razend. Het verwijderen. Het geeft me teveel stress.
Wel tempo blijven houden!!!!
Ik was dol op het spel tot nu toe. Zit vast op level 73. Heb alle boosts ect gebruikt. Ik zal absoluut geen echt geld gebruiken. Verspil geen tijd of geld. De enige reden dat ik 1 ster geef, is dat de graphics goed zijn.
Zombie Gunship Survival - Action Shooter Action ciq
Tot zo ver een leuk spel
Te veel nutteloze advertenties! Ik vind dit spel leuk, maar nu verwijder ik het spel...
Ik hou ervan als niveaus hoger worden, een keer wordt het moeilijker
Vereist het kopen van veel diamanten om vooruit te komen, daarom geld uitgeven dat aan iets veel productiever kan worden besteed
My Restaurant Cooking Home არკადული ectr
Leuk maar spijtig voor zoveel reclame
Het is echt goed en bevredigend
Ik hou van gamen, maar offline betekent super
Ben dol op dit spel tot nu toe niet zo spamachtig als andere kookspellen.Bewerken 1 week in Ik hou nog steeds van het spel, maar de gesneden schermen zijn verschrikkelijk. Ze hebben een moedertaalspreker van het Engels nodig om deze te bewerken, zodat ze begrijpelijk zijn, het grootste deel van de dialoog kan net zo goed wartaal zijn omdat het weinig tot geen zin heeft.
Echt een superleuk spel, maar aan het einde van de levels is echt enorm veel reclame dat het plezier echt omlaag.
Ik heb dit spel twee keer gedownload en verwijderd. Ik hou van kookspelletjes en het kunnen decoreren is een extra pluspunt, maar sommige niveaus zijn onmogelijk te halen. Het is heel moeilijk.
Ik speel dit spel graag, maar door de manier waarop de combotijd tussen klanten zo snel voorbij is, is het bijna onmogelijk om je comboscore op te bouwen. Verder is het een geweldig spel